Blue Grey Red

Se întâmplă azi

Ora 12.30: Inaugurarea Serviciului paşapoarte din Câmpia Turzii.
Ora 13.00: Senatorul PC Dan Voiculescu va fi prezent la sediul Partidului Conservator din Câmpia Turzii (centru).
Ora 13.45: Senatorul PC Dan Voiculescu va fi prezent la combinatul Mechel.
Ora 14.00: Senatorul PC Dan Voiculescu va avea o întâlnire cu oamenii de afaceri turdeni (Restaurant Milenium, Materna).
Ora 18.00: Fotbal, Liga 3. Unirea Floreşti/Turda - CS Zlatna.
Ora 18.00: Fotbal, Liga 3. FC Zalău - Seso Câmpia Turzii.
Ora 19.00: Dan Diaconescu va fi prezent la Turda, în Parcul Teilor (Materna).
Ora 20.00: Dan Diaconescu va vizita comuna Mihai Viteazu.
Ora 21.00: Dan Diaconescu este prezent în Câmpia Turzii, la Casa de Cultură.
Nichiduta

Google AdPlanner

Uf, am scăpat! S-au rezolvat toate problemele din Sănătate! (elogiul stupizeniei de masă)

PDFImprimareEmail

Opinie

“Cer public premierului retragerea proiectului care viza reforma in sanatate…”, asta a fost replica lui Traian Băsescu. Apoi, ministrul Sănătăţii a percutat, ştergând proiectul de lege supus dezbaterii publice de pe pagina de internet a Ministerului Sănătăţii. Şi, brusc, PROBLEMA S-A REZOLVAT! Dar… e oare aşa?!

Teoretic, asta ai fi tentat să spui. Pentru că, în opinia multora, noua Lege a Sănătăţii era una diabolică: desfiinţa SMURD-ul, privatiza Ambulanţa, împiedica oamenii cu venituri mici să aibă acces la tratamente, impunea asigurări la asiguratori privaţi şi multe altele…   Neintroducerea noii Legi a Sănătăţii a rezolvat, brusc, toate problemele:

- Nu există corupţie în sistemul de Sănătate, iar banii care intră în sistem se cheltuie aşa cum trebuie, chiar dacă nimeni nu ştie cum şi unde se cheltuie.

- Nu mai există probleme în sistemul de achiziţie al medicamentelor şi în sistemul de achiziţie al aparaturii medicale. Pentru că n-au reuşit să pătrundă “ticăloşii de privaţi” în sistem.

- Nu mai e nici o problemă în sistemul de Urgenţe. Ambulanţa vine în 5-10 minute. Inclusiv în mediul rural! Iar dacă vine în 45 de minute sau chiar o oră, cu siguranţă nu vă merge bine ceasul!

- Spitalele au dintr-o dată bani. Şi chiar puteţi contribui şi voi, direcţionând 2% din impozitul pe care Statul deja vi l-a luat (ups, scuze! asta era în lege!). Atunci… poate face Spitalul un împrumut garantat de bugetul local, ca să facă unele investiţii să avem şi noi un spital ca lumea, la alte standarde (ups, scuze! asta era în proiectul de lege, acum nu se poate!).

- Un lucru foarte important, odată cu neadoptarea acestei “ticăloase” legi, este că vor avea acces la sistemul medical, la operaţiile făcute de un profesor universitar renumit şi persoanele fără venituri şi amărâţii şi pensionarii. Ca până acum, de altfel, nu?! Că, până acum, avea acces la un sistem performant de tratament sau operatoriu, orice persoană, chiar dacă avea un venit modest. Adică, acolo unde mergea nababul cu bani, putea merge şi sărăntocul!

- Şi e bine că nu s-a adoptat proiectul de lege, pentru că acuma ăia cu bani nu-şi permit să-şi facă asigurări medicale private suplimentare. Oare?!

- Sistemul privat nu are ce căuta în Sănătate! Asta e clar! Aşa că, probabil, cei de la Potaissa Renal care, care au deschis în vara trecută un centru modern la Turda, pentru persoanele dializate, ar trebui să-l închisă! (Dacă nu vă aduceţi aminte despre ce centru vorbesc, pentru împrospătarea memoriei şi pentru a vedea cum arată un centru de ăsta, comparativ cu sistemul de Stat, daţi click AICI).

- Pacienţii sunt mulţumiţi de serviciile medicale. Medicii sunt mulţumiţi de salarii. Cei din administraţia spitalelor sunt mulţumiţi de sumele pe care le au la dispoziţie. Toată lumea e mulţumită şi asta e bine!

- Faptul că se întocmesc caietele de sarcini pentru achiziţia ambulanţelor după “chipul şi asemănarea” unei societăţi, al cărui patron e prieten cu secretarul de Stat nu mai e o problemă! E chiar foarte bine! Să-şi facă “treaba” oamenii… Şi noi să ne vedem de ale noastre, fericiţi că totul merge bine în Sănătate!

Şi acum, să fim serioşi: dacă veţi regăsi UNA, doar UNA dintre situaţiile de mai sus în REALITATEA COTIDIANĂ, o să recunosc public că sunt un tâmpit şi că nu am înţeles că “lucrurile din Sănătate erau bune aşa cum sunt”.

Însă, vă rog un lucru: cel care-mi spune să nu fie jmecherul cu farmacia care trage în ţeapă CAS-ul, să nu fie directorul de spital care-şi aranjează licitaţiile, să nu fie genul omului cu bani care-şi rezolvă problemele oricum şi în orice legislaţie (pentru că e potent financiar), să nu fie unul dintre actualii profitori din sistemul de sănătate, un sistem găurit în care bagi bani degeaba, să nu fie, mai pe scurt: PROFITORUL actualului sistem!

În rest, e bine că nu s-a desfiinţat SMURD-ul! Doamne, ce ţară de tâmpiţi suntem! Fac pariu că au dat “Like” per Facebook ca păstârnacii, fără măcar să ştie cui îi este subordonat SMURD-ul (apropo, nu e subordonat Ministerului Sănătăţii, ci MAI!) şi fără măcar să ştie cine îl conduce! Pentru curioşi: e condus de un colonel, nicidecum de Raed Arafat, care conduce un ONG PRIVAT cu aceeaşi denumire, ONG care are sediul la Târgu Mureş.

Ce bine că acum e bine… Ticăloşii! Au vrut să schimbe asta!

Comentarii   

 
angel
-2 # angel 13-01-2012 23:21
Dreptate aveti,multi prosti in tara asta,dar sincer imi pare bine de decizia presedintelui de a cere retragerea proictului de lege si stiti de ce?? :: ne meritam soarta.Vorba aia multi da prosti.Eu personal am bani sa ma duc la privat,restul.. .lasa-i nene sa moara daca-s atat de tampiti si atat de indobotociti de perioada comunista,lasa- i nene sa si asa suntem prea multi prosti in tara asta,cu cat mai putini cu atat mai bine,toti se plang ca nu se poate,uite ca eu nu am furat un leu si se poate si inca foarte bine sa te descurci si in tara asta,dar vorba aia,munca e grea,mai bine ne milogim.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
Gelu FLOREA
+7 # Nu-mi vine să cred!Gelu FLOREA 13-01-2012 23:31
Cum?! Tu spui că dacă ai bani, îţi permiţi să mergi la privat, după actuala lege?! Păi, nu legea care n-a fost aprobată trebuia să-i favorizeze pe ăia cu bani?! Păi, acum nu mergi acolo unde merge şi ăla fără bani?! Chiar nu mai înţeleg nimic! :D Glumesc, desigur... Când văd ce simplu pot fi îndobitociţi, mă cutremur...
Unu îmi spunea pe blog că "ne-am saturat ca cei cu bani sa aiba prioritate si cei saraci sa fie lasati sa moara"... Ce naiv: întotdeauna cei cu bani vor avea prioritate. Aşa a fost! Aşa va fi! Ideea asta comunistă că ăia incapabili şi fără bani trebuie să fie musai egali cu ăia care au reuşit să aibă bani, e o tâmpenie! Culmea e că astfel de idei sunt promovate şi pe OTV, de unul dintre milionarii în euro ai României! Şi prostimea îl crede! :woohoo:
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
voyageros
+9 # legea e buna dar nu acumvoyageros 14-01-2012 00:57
legea nu este proasta, momentul e prost ales. Serviciul de urgenta (ca aici s-au aprins spiritele) nu este unul generator de profitabilitate cum nu este nici Politia si armata. In momentul in care in aceasta ecuatie apare acest element (profitul) cam totul se schimba si tare mi-e ca mentalitatea romanului din acest moment nu este una laudabila. In acest moment indiferent cine este trimis la o interventie(fie SMURD fie ambulanta) iti vine dintr-o ratiune simpla: trebuie sa ajunga la caz !! fara sa apese pe umerii cuiva alte responsabilitat i inafara celor ce tin de utilarea masinii, sa fie alimentata si bine intretinuta...L a particular lucrurile se schimba radical. Pe el il va interesa calitatea drumului, cat de departe este urgenta, consumul masinii etc. Tare mi-e ca la un moment dat desi solicitat de dispecer vre-un posesor de ambulanta va refuza unele curse ca drumul e prea rau pana in localitatea cutare si s-a saturat sa-si tot repare masina, va refuza pentru vre-un pacient cu o problema cam minora sa mearga zeci de km ca doar masina consuma...Ambul anta va fi omologata dar se vor face "utilari" pe parcurs cu echipamente poate mai vechi, mai un material lipsa pe care-l punem in trusa doar la controlul autoritatilor...
Cred ca s-a inteles ce am vrut sa spun. De o parte din aceste probleme SMURD-ul si Ambulanta sunt grevate in acest moment, ei nus-si fac griji unde sunt trimisi, pentru ei important este sa ajunga cu pacientul si mai apoi consumul de motorina. Sigur nu trebuie sa tratam cele doua entitati ca provocatoare de gauri negre in bugetul alocat dar diferenta intre actuala lege si cea care a fost propusa este ca unii isi vor face treaba ca si pana acum iar altii isi vor face treaba cu gandul la un profit cat mai mare lucru ce ar putea produce disfunctionalit ati grave in sistem. Cum spuneam nu am incredere nu in lege ci in mentalitatea viitorului posesor de ambulanta.Parer ea mea...
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
EU
-3 # EU 14-01-2012 01:08
Pai.....n-a avut de ales, acest "politruc" care se numeste PRESEDINTE! Din cate stiu, acesta (costitutional) n-are voie sa "emita" sau sa anuleze proiecte de lege.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
Gelu FLOREA
0 # PrecizareGelu FLOREA 14-01-2012 01:21
Cred că eşti pe lângă subiect: nu a emis şi nu a anulat nici un proiect de lege.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
reforma in sanatate
+2 # reforma in sanatatereforma in sanatate 14-01-2012 02:26
Nimeni nu a spus ca nu este nevoie de o reforma in sanatate, dar trebuie conceputa pe niste baze solide si adaptata tarii noastre, de catre niste oameni specialisti si capabili sa faca treaba asta.Din pacate acesti oameni sunt inlaturati si in locul lor sunt adusi niste pupinbasisti gata sa aprobe si sa satisfaca orice fantezie a iubitului nostru presedinte...Ca t despre sistemul de urgente din Romania sa fim totusi realisti acesta functioneaza destul de bine si este in continua dezvoltare atata timp cat este lasat sa progreseze si nu se urmareste sa scoata profit, pentru ca menirea lui este sa salveze vieti nu sa aduca profit.Ca in mediul rural se ajunge mai greu nu cred ca este vina lor ci aici deja este vorba de infrastructura si multe altele...parere a mea e ca in acelasi timp ar ajunge si SMURD-ul sau ambulanta si un echipaj privat(asta daca ar fi profitabil pentru ei) la un caz...deci pentru ce este nevoie de schimbare IN SISTEMUL DE URGENTE,nu in intreg sistemul de sanatate care in rest este in paragina.Iar cererea de retragere a reformei ceruta de catre presedinte nu a aratat decat incapacitatea de comunicare si orgoliul bolnav al acestuia...adic a ori se face cum doreste dansul ori se anuleaza tot...nu in acest fel se face o reforma si nu in acest fel se conduce o tara...parerea mea de simplu cetatean
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
Gelu FLOREA
+5 # RăspunsGelu FLOREA 14-01-2012 10:19
Eu nu vreau să intru într-o polemică politică. Dacă judecăm totul prin prisma politicului, nu vom face niciodată nimic. Vreau numai să-ţi spun ceva: cu siguranţă faci confuzie între SMURD şi Ambulanţă (sistemul de urgenţe). Dacă suni acum la 112, cu o problemă de urgenţă, şti cine vine?! Nu SMURD! Ci Ambulanţa! Eu am avut o experienţă pe cont propriu cu "sistemul de urgenţe" de care vorbeşti tu, cu maică-mea, care la o "urgenţă" a fost consultată (adică a ajuns efectiv la un medic!) după vreo 2 ore după ce am sunat! Probabil că e o performanţă, dar nu am eu capacitatea să-mi dau seama...
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
reforma in sanatate
+2 # reforma in sanatatereforma in sanatate 14-01-2012 14:02
credeti-ma,nu fac nici o confuzie intre SMURD si ambulanta cunosc bine sistemul de functionare al amandorora,nu sunt genul de persoana care vorbeste fara cunostinte in cauza.Nu am spus ca este perfect sistemul de urgente ci ca functioneaza destul de bine si acesta va functiona din ce in ce mai bine daca este lasat sa evolueze...
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
fanariotu
+2 # fanariotu 15-01-2012 16:52
Da,dacă dăm toți banii pe măna lu Arafat,că ăsta doar pentru asta se luptă,să aiba monopol...așa și eu pot face ceva care să mulțumească o parte din pop**ație,dar pentru restul.? Bunicilor și străbunicilor noștri care sălășluiesc pe coclauri,cine le asigură asistență medicală de urgență.?Proble ma este mult mai complicată decat pare și rezolvarea nu vine de la acest așa-zis ,,erou național,,.!Dar pentru a scăpa de un partid corupt,este bun orice motiv.!PDL trebuie să conștientizeze, că sa terminat.Cetățe nii nu judecă un președinte,un prim-ministru,u n primar după ,,realizările mărețe,,cu care aceștia se mandresc,ci fiecare după nevoile și lipsurile sale.!Așa că dacă tragem linie și socotim,realiză rile sunt infime față de nerealizări,și toate astea se răstrăng doar asupra ,,prostimii,, după cum ne numesc politicienii,ia r dintre toate,CORUPȚIA ne sufocă,ne dezumanizează,n e dezonorează...ș i să nu ne gandim că dacă vin ăilalți o să fie mai bine.!Cănd mă uit căte lepre stau cu ochii bulbucați să apuce la ciolan,m- apucă lehamitea.!
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
Alex
0 # Alex 15-01-2012 19:23
Fanariotule daca atat ai inteles ca Arafat ar vrea sa aiba monopol dute si te culca
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
Guest
+6 # meGuest 14-01-2012 04:33
sa stii ca ai dreptate,nu vreau sa dau exemple,modelel e europene ca la unii nu le place ,dar,macar un pic de logica trebuie sa aiba si cei care sunt contra acestei legi.
LEGEA E BUNA ,OAMENII AU MENTALITATEA,GA NDIREA SI OBICEIURILE COMUNISTE SI PROASTE.
IN CAPITALISM NU SUNTEM EGALI DECAT IN FATA LEGII,IN REST FIECARE SE DESCURCA CUM STIE.
NOTA 10 ANGEL!!!!
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
Guest
+2 # Guest 14-01-2012 10:37
asta v-a durut rauuuuuuuuu
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
paula
-2 # paula 14-01-2012 10:47
jungla ha?....traim in jungla
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
simona a
0 # uitam principiul...simona a 14-01-2012 10:50
Nu sau rezolvat problemele,nu au cum ,atita timp cit se confunda...term enii; si anume :egalitate vs solidaritate !

Pe scurt:: ......cind s-a creat pensia de batranete...de peste 100 de ani..principiul a fost SOLIDARITATEA intre generatii,cei care munceau azi plateau un cuantum pentru fondul viitor de pensii ,astfel incit la batrinete sa aiba un fond din care sa poata traii decent....astfe l ca solidaritatea se manifesta de catre urmatorii tineri care platesc cuantumul.....s i tot asa...pe acelasi principiu a functionat si serviciul public de sanatate la inceputuri(UK) si mai ales acel juramint a lui Hipocrate pe care il fac si azi .....deci nu e vorba nici de o privatizare totala dar nici de lasarea serviciului public in paragina...e vorba de a reface acest sistem care in virtutea ideii de democratie si solidaritate cu clasa sociala medie si cealalta care e compusa din oameni simpli (ma feresc de un limbaj de lemn) sa poata beneficia de aceste servicii conforme cu constitutia si drepturile garantate(exact de cei ce azi ne confunda cu niste animale fara creier...masa de manevra,,etc si deci nedemni de a mai trai).....SOLID ARITATE,aici se face confuzia...si de aici perceptia de EGALITATE....nu vom fi egali niciodata cu seniorul(mojicu l) nici cu un smecher milionar....dar staul trebuie sa ne garanteze in numele solidaritatii acele drepturi de decenta umana! PENTRU ACEASTA SA creeat DEMOCRATIA ,PE ACESTE PRINCIPII FUNCTIONEAZA... DE SOLIDARITATE SI CONTROL ASUPRA :ARISTOCRATILOR ...A OLIGARHILOR...T IRANILOR....ast a nu trebuie sa se uite si asta trebuie sa aparam! O ZI BUNA !
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
angel
+3 # angel 14-01-2012 12:39
daca mai vreti un exemplu de cat de tampiti si dobitoci suntem,va mai dau un exemplu:acum un timp se vorbea despre introducerea cardului de sanatate,multi habar nu au ce este dar au sarit cu gura ca nu e bun,ca nu se poate,ca basescu e de vina,:-)) , cardul de sanatate este ceva super,totul este controlat,se scaneaza si intr-o secunda apare pe calculator tot istoricul tau ,ce boli ai avut,etc, dar tocmai asta cred ca nu ne place ,sa fim controlati, tocmai asta e problema ca romanii nu pot fi civilizati decat daca sunt contorlati,daca sta cineva cu biciul langa noi,dovada este vlad tepes,chiar asta ne-ar trebui acum o dictatura ca pe vremea lui tepes,si am deveni mai nemti decat nemtii,altfel.. .tot dam din gura si ne uitam cu invidie la altul ce a reusit si suntem siguri ca ala a furat.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
Guest
+7 # re: uitam principiul...Guest 14-01-2012 13:02
Citez pe simona a:
Nu sau rezolvat problemele,nu au cum ,atita timp cit se confunda...termenii; si anume :egalitate vs solidaritate !

Pe scurt:: ......cind s-a creat pensia de batranete...de peste 100 de ani..principiul a fost SOLIDARITATEA intre generatii,cei care munceau azi plateau un cuantum pentru fondul viitor de pensii ,astfel incit la batrinete sa aiba un fond din care sa poata traii decent....astfel ca solidaritatea se manifesta de catre urmatorii tineri care platesc cuantumul.....si tot asa...pe acelasi principiu a functionat si serviciul public de sanatate la inceputuri(UK) si mai ales acel juramint a lui Hipocrate pe care il fac si azi .....deci nu e vorba nici de o privatizare totala dar nici de lasarea serviciului public in paragina...e vorba de a reface acest sistem care in virtutea ideii de democratie si solidaritate cu clasa sociala medie si cealalta care e compusa din oameni simpli (ma feresc de un limbaj de lemn) sa poata beneficia de aceste servicii conforme cu constitutia si drepturile garantate(exact de cei ce azi ne confunda cu niste animale fara creier...masa de manevra,,etc si deci nedemni de a mai trai).....SOLIDARITATE,aici se face confuzia...si de aici perceptia de EGALITATE....nu vom fi egali niciodata cu seniorul(mojicul) nici cu un smecher milionar....dar staul trebuie sa ne garanteze in numele solidaritatii acele drepturi de decenta umana! PENTRU ACEASTA SA creeat DEMOCRATIA ,PE ACESTE PRINCIPII FUNCTIONEAZA...DE SOLIDARITATE SI CONTROL ASUPRA :ARISTOCRATILOR...A OLIGARHILOR...TIRANILOR....asta nu trebuie sa se uite si asta trebuie sa aparam! O ZI BUNA !

dar eu nu mai vreau sa fiu solidar cu cetatenii de etnie rroma care nu platesc nimic nicaieri,cu lenesii,atarnat orii etc.eu vreau sa platesc pt mine si atata tot .solidaritatea asta naste intotdeauna imbuibati care traiesc pe spatele altora,lideri de sindicat milionari etc.spitalele de unde traiesc nu din taxe si impozite???eu platesc destul CAS-uri,altii nu platesc deloc si nici macar nu vor sa plateasca ,DAR au gura cea mai mare sa strige cat de oropsiti sunt ei etc.asadar mai bine platesc la privat ca oricum sa te opereze pana nu dai dreptul nu te opereaza sau te baga in seama nici in spitalele municipale.asa ca ...tot asa mori fara bani si in spitalele de stat ,dar macar nu iti spun in fata ca fara bani nu te rezolva,te lasa sa speri...asa ca...spor la morti in continuare:-)da sunt de acord cu articolul d-lui Florea privind "stupizenia in masa":-)
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
anonim
+5 # Halucinant...anonim 14-01-2012 13:35
Iata cateva imagini de la mitingul de aseara din Bucuresti !

www.youtube.com/.../

www.youtube.com/.../

Parerea mea este ca manip**area maselor e foarte puternica, si in imagini reiese clar acest lucru. Eu unul consider ca opozitia si-a bagat coada in interesul propriu , in loc sa aibe o participare constructiva la acesta propunere de modernizare a noii legi a sanatatii. Asteptam o alta abordare mai constructiva din partea opozitiei. Din nou, in loc sa discutam daca legea sanatatii propusa e buna sau nu... noi atasam discutiei si alte subiecte sau nemultumiri adunate din toate spectrele vietii economico-socia le din Romania. Deci ne abatem de la subiect, si avem inclinatia sa facem justitia strazii ceea ce nu e normal in Europa zilelor noastre. Sincer.. mi-e cam greata!

Multi vad putini pricep , e in opinia mea motto-ul acestor manifestari de strada. Intotdeauna sistemul se opune schimbarilor... idiferent de ce sistem vorbim... ca e sanatate, ca este justitia, ca este politia, ..etc

Mai tineti minte ce scandal era cand se inchideau fabricile in anii 90 ?
Mai tineti minte cum faceau minerii democratia cu fortza? "Noi nu ne vindem tara!!!" ne spunea Iliescu...si ce s-a ales de ea? Polonezii au luat-o inaintea noastra cu reformele si asta se vede in nivelul lor de trai... Sunt stupefiat de cata prostie exista printre oamenii din tara asta.
Eu invit pe toata lumea sa se intereseze ...doar din curiozitate cam cum sta treaba in alte tari... ca si organizare ma refer ca la bani poate nu vom reusi chiar ca si in occident dar poate ne mai apropiem de ei putin cate putin.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
geooss
-1 # Ei...cam miroase a frica!geooss 14-01-2012 18:54
Gelule,toti prtocalii au sarit sa te apere. PAI DIN 2004 INCOACE ,CINE MANIPULEAZA MAI MULT DECAT BASE SI CLICA LUI? (GHICI CIUPERCA GHICI!). Ai dreptate partial DAR CINE NU AR 'beneficia" de prostiile puse pe tava de aceasta guvernare?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
Heinrich
+2 # *_*Heinrich 14-01-2012 19:00
poza aceasta zice tot ce am de zis : tinypic.com/view.php?pic=20qgqbr&s=5
... si precum ziceam acum ceva timp : suntem o natie de idioti si ne meritam soarta ! :sad:
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
voyageros
+1 # vai vai...voyageros 14-01-2012 20:35
nu te-ai facut inteles...asa suntem? sau asa am fi fost cu noua lege a sanatatii? Eu cred ca poza exprima ambele situatii...

Oricum lucrurile au degenerat va fi cam greu sa mai opresti acum tavalugul, oamenii aveau nevoie de momentul asta, o refulare binevenita zic eu, lucrurile vor reintra in normal dupa aceasta. Un semn ca societatea nu doarme. Intr-o democratie se intampla si lucruri din acestea, e un mod de exprimare.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
lucica
-4 # lucica 14-01-2012 19:07
Daca sinteti curiosi ,despre,cum gindesc romanii si ce doresc ei la acest moment,puteti afla miine 15 ian.la ora 10.Miting in fata Primariei din Turda.Acolo puteti afla LIVE ce doresc romanii.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
Gelu FLOREA
+1 # CuriozitateGelu FLOREA 14-01-2012 23:06
Deci, mâine la 10, o să văd turdenii nemulţumiţi în faţa Primăriei Turda. O să-i număr... Din curiozitate... Câţi spui că o să fie?!
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
Guest
+2 # Guest 14-01-2012 21:38
gelu florea eu propun sa se respecte legile actuale si e ok
degeaba faci legi cu sutele si nu le respecti sau nu le pui in aplicare
sunt state europene care aloca un procent dublu din pib pt domenii ca :sanatate , educatie , cercetare , cultura , sport
intelegi acest lucru ?
nu dai bani nu ai , este ca la piata in economia de piata
un alt sistem e cel comunist , da banu cel capabil si vrednic si traieste incapabilul si puturosul la fel ca el
cam asta e ideea si concluzia este una singura poporul asta este condus de hoti , asta ca sa nu afirmam ca e un popor de hoti
toata lumea se implica in discutii filosofice si ,sau , tehnice insa singura lege care trebuie introdusa este urmatoarea , furi de la tara ta iar poporul sufera , capul jos pe butuc
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
angel
0 # angel 15-01-2012 01:33
vezi ca tot la vorba mea ajungeti,noua ne trebuie o dictatura dura in sensul bun,gen vlad tepes si sa dureze cel putin 200,300 de ani ,doar asa ne intra in sange disciplina.Iar asta cu romanii ce protesteaza in strada,sunt sigur ca 99 la suta din ei habar nu au de ce protesteaza,hab ar nu au ce prevedea noua lege a sanatatii,pai pana si Arafat a spus sa nu mai iasa lumea in strada,sa nu se lase manip**ata politic,deja e tragicomedie ce se intampla,usl istii sunt disperati de-a binelea.Nu sunt portocaliu,nu am nici o culoare,am cu ce ma intretine foarte bine,dar asa vad eu lucrurile,roman ii in proportie de 60 la suta sunt manip**ati exact ca o turma de oi.Sa nu dea naiba sa ajunga iar la putere psd ul ca prapad va fi in tara asta,inca e bine acum pe langa ce va fi.Faceti un exercitiu de imaginatie si ganditi .va ce s-ar fi intamplat daca era geoana presedinte si tariceanu premier in contextul crizei actuale...
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 
 
matei
0 # matei 14-02-2012 11:46
D-le Florea, chiar daca va scriu cam tarziu legat de articolul de mai sus ( doar acum am citit materialul ), doresc sa va felicit pentru modul cum vedeti si tratati problema. Exceptional, si spun acest lucru pentru ca ma pricep, intr-un fel sunt in fenomen. Oamenii trebuie sa inteleaga ca nu orice schimbare aduce progres,....dar fara schimbare nu exista PROGRES. O zi buna !!
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat | Raportează către un administrator
 

Adaugă comentariu

Atenţie:
- Nu vor fi acceptate comentariile care conţin injurii, atacuri la persoană, acuzaţii nefondate/neprobate, publicitate/reclamă/campanie.
- Persoanele care încalcă regulile, riscă să li se blocheze posibilitatea de a mai posta comentarii!
- În cazul în care ai cont pe site, comentariul se publică automat. Dacă eşti anonim, comentariul va trece prin filtrul moderării.
- Milităm activ pentru un internet curat şi civilizat, aşa că te rugăm să respecţi regulile bunului simţ, ale dialogului civilizat şi drepturile altor persoane.


Codul de securitate
Actualizează

SilverZone.ro - campanie 15%