Reacția celui care ”papă” banul public, fără proceduri: reclamă… procedurile CORECTE, TRANSPARENTE! Că așa fac jefuitorii banului public!

0
5.700 vizualizari

Horea Hudrea, un ”abonat” la contracte pe criterii dubioase (”scot dosarele”, spunea Horea Hudrea, în stil șantajist, într-un birou, în încercarea de a ”forța” atribuirea neconformă procedurilor!), a reacționat, după dezvăluirile TurdaNews, privind ”aranjamentele” sale cu primărița din Călărași.

Ce ”reclamă” Horea Hudrea? Reclamă niște proceduri corecte, transparente!

Este scandalizat că TurdaNews, de exemplu, a primit circa 1.800 de lei de la Primăria Turda, o localitate cu 50.000 de locuitori, bani plătiți pentru o audiență de circa 20.000 de turdeni/lună. Iar asta s-a stabilit în baza unei proceduri de achiziție, publică, la care a putut participa oricine cu oferte!

Comparativ, Comuna Călărași, i-a dat lui direct, fără nicio procedură, 400 de lei/lună, în condițiile în care comuna are vreo 2.000 de locuitori, iar audiența siteului deținut de el este de vreo 20-30 de ori mai mică decât cea a TurdaNews (care, apropo, a făcut aceeași ofertă financiară la Călărași!).

Deci… cine face șmenuri și cine apără corectitudinea și transparența?!

În paranteză fie spus, Horea Hudrea a izbucnit și dintr-un alt motiv:cei de la T9, care au pierdut recent procesul cu subsemnatul (prin Andrei Suciu, președintele Asociației) nu puteau ieși public, că se făceau de rușine, așa că îl împing pe la spate pe ”sluga” lor, să ”atace” TurdaNews!

Iată motivația pe care au înțeles-o și cei de la Judecătoria Turda, dându-mi câștig de cauză:

În ceea ce privește ”planul de atac” al Asociației T9, după dezvăluirile TurdaNews, ele s-au concretizat în acuzații de decredibilizare prin intermediul siteului lor, a paginii lor de Facebook sau a comentariilor pe care le exprimau pe Facebook. În al doilea rând, au făcut solicitări către instituții publice, să întrebe dacă avem contracte financiar-comerciale (publicare de comunicate/anunțuri publice/licitații/angajări, conform legii) și să folosească aceste informații sub formă de ”acuzații” asupra mea, ca jurnalist și asupra publicației, acreditând ideea că ceea ce scriem sunt minciuni (inclusiv dezvăluirile despre domnul Doboș Daniel) și că, de fapt, primim bani să spunem aceste minciuni (lucru fals, contractele respective fiind publice, prin SEAP – Sistemul Electronic de Achiziții Publice, de cu totul altă natură, fără nicio legătură cu articolele mele).

De altfel, chiar domnul Suciu Andrei recunoaște acest lucru într-un pasaj din CONCLUZIILE SCRISE depuse:

Acțiunea T9 a început după ce am publicat eu articolele, ca ”răspuns”. Am scris despre încercarea aceasta a lor, de discreditare pe fondul dezvăluirilor făcute, iar articolul îl aveți în copie la dosar.

Din acțiunea lor se vede foarte clar că vizează doar SC Geflo Media SRL și doar TurdaNews! Un demers onest de acest gen, ar fi vizat TOATE publicațiile care se aflau într-o asemenea situație! Precizez că majoritatea aveau încheiate astfel de contracte, însă doar societatea care deținea TurdaNews a fost ”atacată” în acest mod! Cred că este lesne de înțeles de ce: DERANJASEM cu acele dezvăluiri!

În articolele mele nu laud și nu denigrez! Doar informez!

Referitor la informația că 99% dintre contractele societății Geflo Media SRL ar fi cu Primăria Turda, Domeniul Public, Salina Turda și alte instituții publice, precizez că este FALSĂ! Fără a prezenta nicio probă, se exprimă o mare minciună! Unde este dorința de adevăr a domnului reclamant?!

Deși nu sunt obligat, precizez că informația este departe de adevăr, că Geflo Media SRL este societatea din mass media locală care încasează cei mai mulți bani din mediul privat (pentru că avem, de departe, cea mai mare audiență, acesta fiind criteriul normal într-o economie de piață), că suntem singurul site înscris la auditare profesionistă BRAT/SATI și că TOATE contractele sunt încheiate pe criterii de audiență, nu pe alte criterii!

De altfel, țin să menționez, în momentul în care am început să scriu despre Zoo Turda în TurdaNews, în anii 2014-2015-2016, societatea Geflo Media SRL avea contract cu Primăria Turda (care era subiectul acelor dezvăluiri), însă după cum am precizat: contractul era încheiat pentru ca instituția să dea publicității unele informații pentru care avea obligații în acest sens (conform legii), iar articolele de pe TurdaNews erau cu totul independente, așa cum sunt și acum! Se poate verifica ușor acest lucru…

Am explicat acest lucru și când au prezentat o ”logică” eronată (voit eronată, pentru a mă decredibiliza ca jurnalist și pentru a decredibiliza TurdaNews, ca sursă de informație, tocmai în perioada în care am dezvăluit unele lucruri!) a Asociației conduse de domnul Suciu Andrei, conform căreia o Primărie ne dădea bani pentru a face noi știri…

Precizez încă o dată: aceste ”atacuri” ale asociației conduse de reclamantul Suciu Andrei se derulau chiar în perioada în care eu am publicat articole despre Zoo Turda sau despre trecutul penal al domnului Doboș Daniel, membru marcant al T9 la acea vreme.

Iată pasajul explicativ:

Ca jurnalist, am fost supus unor presiuni inimaginabile! Pentru că mi-am permis să scriu adevărul! Deranjant pentru unii… Asta i se pare normal domnului reclamant?! Care m-a dat în judecată dintr-o dorință acerbă de a-mi închide gură, că altfel nu a reușit, cerându-mi daune morale de 10.000 de euro?

Ca dovadă a ”teoriei” pe care am expus-o, mă folosesc de documentele lui (depuse de reclamant), respectiv un comentariu făcut de T9 (al cărei președinte este reclamantul!):

Se poate observa cu ușurință că printre cei care comentau, în aceeași ”notă de discreditare” a muncii mele de jurnalist, era și Doboș Daniel, adică cel despre care făcusem dezvăluirile că a făcut închisoare, pentru uciderea a două persoane! Lucru pe care nu l-a recunoscut, nici dacă am scris asta cu dovezi, insinuând că inventez și că ”sunt plătit” de nu-știu-cine ca să scriu acele lucruri!

Ca jurnalist, am trecut prin momente de o presiune psihică greu de imaginat! Și domnul Suciu Andrei consideră că eu i-am adus prejudicii?!

Evident, ”teoria” asta a reclamantului cu presa care nu spune adevărul (că îl viza direct pe domnia sa), există în numeroase alte cazuri, pentru că a fost ca un ”război” concertat, menit să mă discrediteze, cu scopul ca informațiile publicate să nu mai fie credibile. Nu adevărul conta, ci ”imaginea” domnului Suciu Andrei, în calitate de fost și de viitor candidat politic!

Mai pun una tot din documentele depuse de domnul Suciu:

Este tot o postare asumată de Asociația T9, al cărei președinte este domnul Suciu Andrei! Din nou nu poate fi asociat cu aceste postări, în condițiile în care este președintele asociației?! Cine mai poate crede așa ceva?!

De altfel, am luat poziție publică față de aceste acuzații nefondate, într-un comentariu (existent tot în documentele depuse de reclamant):

Eu nu am făcut nimic altceva decât să prezint date certe, concomitent cu investigațiile mele. De exemplu, după confruntarea față-n față de la conferința de presă din luna august 2017 (există articol scris, depus în copie la dosar, la care face referire și reclamantul), am menționat:

Erau concluziile unei analize obiective…

Citește și:

Jurnalistul Gelu Florea a câștigat procesul de 10.000 de euro cu Andrei Suciu (T9)!

Iar mincinosul e mincinos până la final:

NU EXISTĂ nicio procedură anunțată de Primăria Turda pentru acest an!

Iată alte minciuni, ”marca Horea Hudrea”:

Jurnalist turdean, urmărit de Fisc pentru datorii! A spus că trăiește cu… venituri 0!

Comunicat de Presă Privind articolul apărut în ziarul InfoArieș din data de 28.09.2017 scris de dl. Horea Hudrea

Simona Baciu: E doar minciună și manipulare cu scopul de a denigra!

Încă o manipulare marca Horea Hudrea: Primăria Turda neagă că ar fi plătit vreun leu pentru deplasarea în Belgia!

Caz halucinant în presa locală: O nouă minciună lansată de jurnalistul Horea Hudrea! Care-i scopul manipulărilor?!

O nouă ”petardă” a habarniștilor de la T9: S-au bucurat degeaba că nu mai vin banii europeni! Contractul pentru 160 de milioane de euro e deja semnat!

O nouă manipulare, marca Horea Hudrea: Anunțul ”greșit” era, de fapt, corect! Grupul celor care se opun banilor europeni, o nouă înfrângere!

Distribuie și tu:
  •   
  •   
  •   
  •   
  •   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Comenteaza